Dissad tvätt & tacokväll

Jag dissade tvätten idag (trots att tvätt-berget bara växer) då jag blev bjuden på tacokväll, vilket vart betydligt mer lockande. Vi åt först maten, sedan lite glass, drack kaffe och de andra högg in på Baileys'en, men eftersom jag ska jobba imorgon fick jag avstå. Vi såg även på "Alice in Wonderland". Har sett den innan, men eftersom den är bra ser jag den gärna några fler gånger.


Well, efter jobbet blev den en liten shoppingrunda. Köpte mest nödvändigheter (mat o sånt tråkigt), men även några roliga grejer. Visar imorgon! Nu sitter jag och dricker en kopp thé, sedan ska jag sova hade jag tänkt mig. Får hoppas det går bättre än igår.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Tack för att du var med i dagens blogg, hoppas du haft en bra helg (:

2011-02-06 @ 10:15:34
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: angie

så gott med taccos!!

2011-02-13 @ 19:22:38
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0