God morgon? Nja...

Godmorgon? Nja... Om den är speciellt god vettefan alltså. Är trött som en skadeskjuten gnu då jag inte kunde somna inatt. Stängde av datorn vid ca 23.15, gick då och la mig. Läste lite Cosmopolitan, men kände mig inte trött. Vid 2 gick jag upp och tog en cigg. Då snöande det(!), somnade väl vid 3 eller nåt och vart uppe vid 7. Nu ösregar det här i Borås och jag ska strax bege mig mot jobbet.

Vad ska ni hitta på idag? Själv ska jag ägna kvällen åt att tvätta. Man skulle ju kunna ha roligare en lördag om man säger så. Men sånt är livet. Har tidsinställt ett inlägg som dyker upp här när jag är på jobbet.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så jätte mycket. :)

2011-02-05 @ 09:20:56
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0