Bra dröm och störig hund

Inatt hade jag en sjuk bra dröm. Jag dömde att jag fick tillbaka det mesta av det jag blev av med när jag hade inbrott i lägenheten. Har försökt lämna det bakom mig då jag ändå inte kommer få tillbaka någonting. Saknar min externa hårddisk med alla bilder på samt fotoalbumen med bilder sedan många år tillbaka i tiden. Bilder som jag aldrig kommer återse. Saknar även mina 2 bilnycklar för nästa gång den ska på service kommer de fråga efter verkstadsnyckeln (eller vad de nu kallar den) och den har jag inte längre. Åh, vilka människor det finns, va.

På tal om något helt annat hatar jag grannens jävla hund. Det hörs rakt in i mitt sovrum när den skäller och har sig. Få tyst på hundfan om ni ska bo i lägenhet, annars kan ni ju flytta till ett hus där grannar slipper störa sig 24/7. Punkt.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0