> I'm a mess

Inte haft någon lust alls att blogga ikväll. Ingen ork. I'm a mess. Hon som jag hyr av i andra hand och hennes pojkvän har varit i min lägenhet och stulit mina tillhörigheter. Var där en snabbis innan och hämtade viktiga papper, biosystemet till TV:n, en del viktiga papper samt mitt smyckeskrin.

Då hade de j*vlarna tagit tre lådor. En av de stora flyttlådorna som var fullproppad med tavlor, snygga design-prydnader och diverse annat. En med alla mina pärmar, viktiga papper, skolbetyg osv. Samt en med mitt högtalarsystem till datorn, HDMI-sladd och en hel del andra kablar till datorn.

Fy fan vad detta är skit. Jag hatar dem. Har ringt polisen 2 gånger, så de är underrättade om ärendet. Ska dit imorgon och hämta mina saker är det tänkt, men vi får väl se om de lämnat någonting av mina saker kvar till mig. Har (hade?) alla flyttlådor kvar där samt sängen, sängbordet, datorbordet, TV-bänken, 2 små stolar (i form av hjärtan, en vit och en lila), byrå, vit hylla, taklampa, julklapparna jag köpt, allt mitt smink och mina cp-dyra parfymer. Vill inte ens tänka på hur många tusen alla de kostar tillsammans. Fy fan. Detta är utan tvekan det absolut jobbigaste jag varit med om på jävligt länge. Vill bara gråta.

Att hon skickar sin pojkvän och inte står för det själv är så förbannat fegt. Och att han hotar att han ska ta min bil, pressa mig på pengar med alla metoder han kommer på, ska ge sig på min familj osv är sinnessjukt.

Ska jag behöva starta om från "ruta noll"? Jag som jobbat som en idiot för att ha råd med alla mina möbler ='( Tack mamma, älskling, svärmor, "svärfar" och storebror för ert stöd.

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Felicia

fyfan alltså... att det finns sånna människor!

2009-11-28 @ 02:03:26
Postat av: amanda

Vissa människor, dom är i en kategori för sig själva. Hoppas du får tillbaka dina grejer och att dom lägger av. puss<3

2009-11-28 @ 07:46:11
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Mathildaa

Okej , men tack för att du kollade i alla fall :) vi får väl se om vi hittar någon.. älsklingen tål ju inte katt och hund, men nu så kollar vi om han tål denna.. troligtvis inte.. så :p Hoppas vi hittar någon :)

2009-11-28 @ 10:53:09
URL: http://mathildaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Anmäl inte bara sakerna till polisen, glöm inte olaga hot. Kram Sari

2009-11-28 @ 19:08:30
Postat av: Cissi

Men vafan, driver du?! Finns det verkligen sånt folk? Sitter med hakan nere i helvetet... Därför du inte ville prata i fredags antar jag? Shit. Håller tummarna stenhårt för att du får tillbaka alla dina grejjer.

I miss you <3

2009-11-29 @ 10:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0