> Inflyttningspresent

Inflyttningspresenten som jag gav till Prinsessan bestod av ett "arrangemang" made by me. Det var förresten det som jag gjorde häromdagen då jag skrev att jag fick inspiration ifrån mig själv. (Läs inlägget här). Såhär blev resultatet:



Visst var det väl fint? Tur för mig (som inte hade sett lägenheten tidigare) att det passade jättebra med övrig inredning och färgsättning i vardagsrummet.

Det här använde jag:
*Rund, vit tallrik, 39kr ICA City
*Dekorations-sand (guld), 33kr ICA City
*Stjärn-konfetti (guld), 10kr Fyndlagret
*Tre stycken vaniljljuslyktor med lock, 15kr/st Magasin1
*5-pack vaniljrökelser, 10kr Magasin1
*Cellofanplast, 22kr/rulle ICA City

Tallriken ställde jag på lite papper (sådant papper man brukar ha runt blommor) och runtom knöt jag med ett läderband. För att få lite känsla av att ljuslyktorna är "nedgrävda" blandade jag konfettin med dekorations-sanden innan, och hällde på det efter att jag ställt ljuslyktorna på plats.

Som jag sagt tidigare; ett billigare och roligare alternativ till present. Bara man har inspirationen så är det fruktansvärt kul att göra iordning det precis som man vill och känner för. Går att göra precis hur personlig man vill, endast fantasin sätter gränser! Denna gången gick hela paketet på endast 159kr.

Nu får prinsessan stå ut med att jag skrev ut priserna i bloggen^^. Sömntabletten är tagen och jag ska gå och borsta tänderna sen sussa. Natti!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0