Devious Neighbors

Om ett dygn går nog jag och BF och lägger oss. För vet ni vad? Då är det äntligen semester och på lördag tiiidigt på morgonen bär det av mot Landvetter och Kroatien!

Så jag har längtat, helt galet! En vecka blir vi borta. På Landvetter blir det frukost. Och dricka till det? En flygplats-öl såklart. Det är ju standard (och så är det ju faktiskt första semesterdagen också, måste firas)!

Igår hade jag lite kvalitetstid med min fina Madde, drack thé hos henne, åkte till Burger King och köpte lite middag och sedan en sväng hem till mig. Därefter kollade jag på Devious Maids, följer ni  också den? Samma skapare som till Desperate Housewives.

Nu är det dock läggdags för mig, ska ju jobba imorgon med. Förresten, jag kan rekommendera TV-serien "The Neighbors" om ni inte redan sett den, bra serie. Natti!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack fina du! ❤ Hur är allt med dig?

Svar: Oj, inte vart inne på bloggen och sett att du skrivit förrän nu. Det är bra med mig, tack :) Själv då, gorgeous? Kram
Nicole Sanzetth ☆

2013-08-12 @ 08:17:50
URL: http://lindarichardt.blogg.se
Postat av: Jennifer

Vad söt du är vännen :) tack så mycket <3

2014-01-16 @ 23:33:07
URL: http://jenniferdee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0