Nyklippt

Igår festade vi till det lite med kära vänner, blev även en sväng på stan. Dock inte hela natten, för trötta som vi var begav vi oss hemåt vid halv 1. Men hade riktigt trevligt!

Denna dagen startade med en dusch, för att sedan bege oss mot Hårverkstan (som salongen heter) där klippning fixades. Jag och Bofriend blev både klippta och stylade i frillen. Jag är galet nöjd, och min frisör (som för övrigt nästan bara pratar engelska) är grym på att göra snygga lockar med plattången!


Det blev väl okej, eller vad säger ni? Boyfriend blev också jättefin i håret, men han ville dock inte vara med på bild.

Vad denna kvällen har att bjuda på vet vi inte än, ingenting planerat ännu. Ser fram emot nästa lördag dock, för då blir det kräftskiva igen! Men nu försöker jag ju hålla mig i moneysaving-mode. Går ganska bra, faktiskt. Igår sålde jag min Canada Goose-jacka för 700kr då den ändå aldrig användes eftersom den vart förstor. Ka-tjing!


Borde göra ett rens i garderoben egentligen, men orkar verkligen inte. Överväger dock att ge mig på badrumsskåpet. Står massa grejer där som ändå inte används, typ oöppnade förpackningar med hårfärg som jag ändå inte kommer använda kan jag ju likagärna sälja billigt till någon som behöver. Win-win-situation blir det ju då.

För övrigt såg jag just ett avsnitt av Love Bites, bra serie må jag säga. Hamnar inte på topp 3, men helt klart sevärd! Vad ska ni hitta på denna lördag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Girly

Gud så snygg du vart :)

2012-09-20 @ 17:38:23
URL: http://girlysworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0