Italiensk söndagsmiddag

Vad har vi fått uträttat idag då? Det är ju söndag, så jag har tvättat i vanlig ordning (båda maskinerna fungerar igen, yeey!). Har även hunnit med att veckohandla, och Boyfriend blev just klar med middagen. Det blir italienskt på menyn idag, och om en stund kommer Victor och Tina hit ochså och äter med oss.

Trevligt, trevligt. I övrigt har jag väl inte gjort överdrivet mycket, bytt sängkläder och rensat ut alla lakan för enkelsängar. Finns ju ingen anledning att spara dem då vi ju endast har dubbelsäng.

Igår blev det lugn kväll hemma, trots att det var lördag. Drack ett par öl, men blev inte party. Honey hade lite ont i magen och vännorna verkade inte så taggade, så vart väl lika bra så. Där sparade man ju in lite money med, alltid bra! Men nu får jag nog ge mig för nu dyker de upp närsomhelst, ha det fint!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Laura

Skön söndag ni hade :) Och gott att få italienskt :)

2012-09-28 @ 08:38:35
URL: http://mywaytoahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0