Hackad mail

Jahopp, då har min mail blivit hackad. Jävligt skoj...NOT. Vafan, bara o byta bort hotmail mot gmail en gång för alla då, kanske (eller Yahoo, är den bra?) Tycker inte om att behöva ändra o krångla så, bara. Jobbigt!

Onödigt med sådana förändringar när man är van vid det "vanliga". Fjompigt, måhända? Jag tyckte det var jobbigt när Facebook uppdaterade till timeline med, och när blogg.se uppdaterade (även om det blev bra), och idag uppdaterades mailen på jobbet också. Jamena, varför ändra på något som redan är bra?...

Kanske dags för surpuppan (haha, jävligt roligt ord!) att bädda ner sig i sängen nu, istället? Hittade min gamla blogg som jag klottrade i 2009 idag med, btw. Den privata som ingen har tillgång till. Kul läsning, typ. Eller kanske inte. Var väl inte överdrivet "lycklig_tjej_89" på den tiden. I år däremot är det förbannat bra. Sinnessjukt nästan. 2012 är nog ett av de bästa åren hittills (tumme upp)!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0