IKEA utan cigg

Godkväll!

Idag gick vi hem från jobbet vid 12 och begav oss till IKEA i Göteborg (Bäckebol). Fick inhandlat det nödvändiga och lite mer smått och gott, detta för att vara exakt:


Himlans nöjd med mig själv må jag säga. Inte bara för detta, utan dessutom försöker jag sluta röka nu och har idag lyckats klara mig utan en enda cigg (ett nikotintuggummi, dock). Nu ska detta bara hålla i sig också *peppar peppar* ...Ser det som ett rökstopp på obestämd tid så blir det lättare. Hade jag tänkt att jag aldrig får ta en cigg till i hela mitt liv hade det ju aldrig gått, det är en sak som är säker.

Well, så funkar det här just nu. Får hoppas det håller i sig då detta är min första dag som rökfri. Måste dessutom tillägga att även min andra hälft (som vanligtvis t.o.m röker lite mer än mig) inte heller tagit en enda cigg idag. Fan så stolt jag är över honom, det är helt sjukt. Över mig själv också iofs. Men att han gör detta mest för min skull är ju helt fantastiskt. Damn va jag älskar min boyfriend, ni anar inte. Med det sagt så blir det snart sängen för mig. Natti!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: amanda

Duktig du är! <3

2012-10-09 @ 05:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0