Tvättdag

Hunnit med en del idag trots att man varit trött och seg hela dagen. Började morgonen vid halv 12 ungefär, gick upp och städade undan efter gårdagens partajande.

Sedan körde jag igång att tvätta då söndagar är min tvättdag. Blev 4 maskiner och allt är torrt och fixat nu, härligt! Vi körde en sväng till tippen då Boyfriend har som projekt att städa och rensa i förrådet. Han har kommit en bit i alla fall, 3 sopsäckar slängde vi.

Chillat ett par timmar framför datorn har jag med, och sett några avsnitt Hart of Dixie. Galet bra serie! Sedan kom Boyfriends lillebror hit en sväng och så lagade jag spaghetti och köttfärssås. Så nu är vi mätta och belåtna och har varsinn matlåda tills imorgon också.
 

Diskmaskinen är igång (jaa, vi blev med diskmaskin för ett par veckor sedan, hur bra somhelst jag lovar!), mascaran är borttvättad och kläderna jag ska ha på mig imorgon har jag lagt fram.

Så nu överväger jag att ta en cigg, fila gaddarna och hoppa i säng och se mer av den älskade TV-serien. Om diskmaskinen är klar så man kan stänga av och öppna den, dvs.

Imorgon vankas det jobb 9-18 och efter det ska jag träffa min fina Mami i stan för lite middag ute. Ha det fint, gott folk!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0