Shopping, fest och TP

Jahopp, vad har hänt den sedaste veckan då? Jobbat, jobbat och jobbat. Han även hunnit med att sälja min lilla Toyota Yaris. Det blev kompispris till en kille på jobbet. "Silvriga Faran" har numera blivit en Doris ;P Haha!

I fredags gick jag hem tidigare, åt lunch på McDonald's med Boyfriend och Anton för att sedan plocka upp min fina Hanna i stan. Vi begav oss för shopping mot Nelly Outlet på Åhaga och med mig hem fick jag 3 klänningar och en bok av Sophie Kinsella. Jag läser förvisso inte böcker, men någon gång i livet då jag har för mycket fritid och prioriterar detta ska jag minsann ta mig igenom den hade jag tänkt.

Vi åkte sedan vidare till Knalleland sär jag brände en del av lönen på 2 nya par skor. Lycklig tjej! Ett par från skopunkten som jag inte fotade och dessa vackra stövlar från Deichmann:



Vi åkte till bolaget och shoppade även lite där. Sedan åkte Hanna hem till sig och fixade sig för fest. Jajjemän, fest blev det minsann. Massa folk som dök upp härhemma. Alltid trevligt! Blev även en vända på krogen efter det, där jag träffade ännu fler vänner.

Fredagen började med att jag städade efter gårdagens partajande. Sedan köpte vi pizza:



Himla gott må jag säga! Sen kom Pikko hit och vi spelade Chicago och drack några öl. Blev sedan ännu mer öl, TP (som jag vann!) och så dök Victor, Johan och Jannike upp också. Mysig hemmakväll fick det bli, och ingen krog för mig.



Idag så kom Daniel förbi och jag färgade hans hår (jättefint blev det), sedan kom Johan en sväng också. När grabbarna hade begett sig vidare så kikade jag och Boyfriend på fotboll. Kan ju inte missa när Arsenal spelar! Denna gången var det bortamatch mot Stoke City. Dessvärre blev det 0-0.

När fotbollen var slut åkte vi till Maxi för att panta burkar och handla för kommande vecka. Nu lagar Honey middagen (potatis, hemmagjord brunsås och kåldolmar - ska bli spännande att se hur detta smakar). Jag har precis sett ett avsnitt av Hart of Dixie och var nu tvungen att göra någonting annat en liten stund för att spara på avsnitten. Har nämligen bara 3 avsnitt kvar. Vad jag ska se sedan får vi se, kanske någon serie som Mandi tipsade om. Minns bara inte vad den hette?...

Och innan jag avslutar detta inlägget vill jag bara gratta Madde på sin 23-årsdag!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0