Thé och Choca Mocha

Fick gå hem ifrån jobbet igår. Lyckades stå ut i 5 timmar, men sedan gick det inte längre. Startade morgonen med en Choca Mocha-cappuccino och alvedon. Jag är en periodare vad det gäller cappucciono och är nog påväg in i en nu med. Så himla gott!


Sitter nu här med feber, huvudvärk, hosta och världens förkyldning (känns som om någon tryckt upp bomull i hela huvudet). Dricker en kopp thé och känner min allmänt ofräsch.

Nyss pratat i telefon med bästa Mami i en halvtimme. Rösten fungerar lite nu i alla fall, imorse vart den ingen höjdare alls. Nä, om man skulle ta och läsa tidningen och sedan mysa ner i sängen och se någon nice TV-serie, kanske? Får kolla alla DVD-boxar jag har och välja sen... Lutar dock åt Gilmore Girls.

Alltså jag är verligen en galet rastlös människa. Jag har inte varit hemma från jobbet pga sjukdom på ett helt år och jag förstår verkligen varför. Jag pressar mig in i det sista, för när jag väl sitter härhemma (som nu) och verkligen vill hitta på något så orkar jag inte (klättrar snart på väggarna pga uttråkan). Febern kör slut på mig och jag orkar ingenting. Känner ni igen er?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0