George, Mami & Madde

Jobbade idag (as usual), efter jobbet åkte jag in till stan för att luncha med Mami. Fick bli på George's Restaurang, helt ok. Bestämde dock att vi ska äta sushi nästa gång (hmm... Eest, Futo Maki eller Samuraj?). Gången efter det blir det Plaza. Fan, vi har snart testat varenda restaurang i centrum.


Min mat, fisk.




Mamis mat, stek.


Efter lunchen åkte jag till Maddelutt för fika och trevligt sällskap. Blev kvar där några timmar, vilket vart mycket mysigt Hade tvättid vid 17, men hann inte riktigt tills dess då jag stannade och handlade på vägen samt svängde förbi miljöstationen för att slänga några saftdunkar.


Mumsig fika hos Madde.


Tvättade halva kvällen, åt lite kvällsmat och kikade på Idol. Yes, det vart min tisdag. Imorgon står jobb på schemat och efter det blir det lunch i stan, på Jensen's, med Jennifer, Madde, Lilla-J och Isza. Natti!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0