Brakfrukost

Var hemma vid 1 inatt ungefär. Gick in och kollade snabbt om jag vann något på Harry Boy, men icke. Gick och la oss, sov och imorses vaknade jag vid halv 8, gaah. Sov underbart på den nya bäddmadrassen iaf! Var vaken 2 timmar, gick upp och så men gick sedan och la mig igen. Sov i ca 1,5 timme till för att sedan gå upp och sätta i mig en brakfrukost:


Kaffe, smörgås med potatissallad, kalkon och gurka samt en liten skål med Kellogg's Frosties (hej sockerbomb), russin och mjölk. Var gott, men blev så mätt så jag lär knappt bli hungrig på resten av dagen. Blondinbellas kompis Elaine hade blivit intervjuvad i tidningen (Göteborgs Posten) med förresten:





Har inte läst någon av hennes böcker än, men det sägs ju att de är himla bra så kanske borde göra det. Har ni läst "Du och din generation" eller "Härskarteknik" av henne? Vad tyckte ni om dem?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0