Kind of like it

Det gick bra hos tandläkaren även om jag vart så nervös att jag höll på att skita ner mig när jag gick in där. Jag behövde dessutom inte pröjsa en krona då det vart de som glömt av mig i ett år, sweet! De sa att även om jag fyller 22 imorrn så låtsas de att jag är ett år yngre så jag får gå detta året gratis med.

Just nu gör jag inte mycket, inte ett piss typ. Kind of like it då det aldrig händer annars. Skulle dock inte alltid vilja ha det så, då hade jag blivit sjukt uttråkad. Well, jobbar inte förrän vid 16 idag. Så vad ska man göra nu då?... Imorrn fyller jag ååår! En liten reminder, bara^^ Vad ska ni göra idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: LovisaÖ

Tävla om veckans blogg inne hos mig där jag har över tusen läsare varje dag, och jag delar gjärna med mig. Tävlingen avslutas idag ungefär klockan 16.00 inte tidigare.

2011-03-24 @ 13:22:44
URL: http://lovisaoberg.blogg.se/
Postat av: Olavlilly

Very interesting site. Lots of good information.

2011-06-09 @ 14:51:09
URL: http://olavlilly.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0