Heeelg och tvätt

Nu har jag jobbat kvart och det är äntligen heeelg! Jag tvättar för övriigt. 2 veckors tvätt, galet mycket! Stod inför ett litet dilemma om jag ska sussa hemma eller hos Älskling ikväll. Får nog bli hemma, för jag måste trycka i tissen sin medicin och jag sparar ju en tur- och retur med bilen på det.

Så imorgon ska jag gå upp i tid, duscha o göra iordning mig. Trycka i Snöboll sin medicin. Sen träffa Monkey som kommer till Borås, weiihoow! Inte träffat henne på 2 fucking år! Sedan ska jag vara hos Älskling kl. 13 för vi ska åka och fira hans storebror som fyllde år igår.

Blir en fullspäckad dag, minst sagt! Vad ska ni hitta på denna helgen?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0