Förfest och utgång

Godmorgon! Sovit gott? Inte jag, vaknat flera gånger, mardrömmar o skit... Sjunde dagen i rad jag jobbar nu, men än är inte "arbetsveckan" över. Ska jobba måndag, tisdag, onsdag med. Well, money money... Sorry för noll uppdatering igår, men jag orkade helt enkelt inte.

I fredags jobbade jag kväll, sedan vart det förfest och utgång. Harrys blev det, första gången jag vart på Harrys i Borås. Igår jobbade jag med, sedan åkte jag hem till Älskling. Inte setts på hela veckan och ses inte igen förrän på onsdag.

Imorrn ska jag luncha ute med Mami efter jobbet och på tisdag ska jag till Blå Stjärnan med Snöboll igen. Hon ska ta bort stygnen och få svaren på proverna. Hennes sår ser inge vidare ut, alltså. Stackars min lilla sessa. Hon verkar inte ha ont i alla fall som tur är. Och veterinärerna har hon inget emot, hon älskar ju alla människor. Lilla sällskapliga siemesen i henne syns väl. Pratmajan^^

Nu måste jag strax bege mig mot jobbet. Vad ska ni hitta på idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag ska jobba jag med :) men jag jobbar bara kväll idag :)

2011-03-13 @ 12:04:37
Postat av: Sandra

Hej ,



jätte fin blogg !

följa varandra via bloglovin ? :D

2011-03-14 @ 15:50:40
URL: http://humsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0