Det skiner hemma

Vilken dag! (Låter som den är slut, men det är den ju inte). Skulle ju städa ett rum i taget, men i förmiddags kände jag att "Why? Tar allt idag istället". Sagt och gjort (nästan), nu har jag städat köket, badrummet och hallen grundligt. Med andra ord är det bara mitt sovrum, kaoset, kvar. Men det tar jag imorgon.

Det skiner hemma, kan inte bli mycket renare än det är nu. Ska bara försöka hålla det rent till på söndag med så jag slipper städa igen. Då kommer det nämligen folk o firar mig då jag fyller 22 på fredag!

Nu är jag hos Älskling då jag är ledig imorgon. Ska hem imorgon vid 17 och tvätta. På torsdag är det tandläkaren som gäller innan jobbet. Ah ma gaad, I'm gonna die! Vill verkligen inte =/ Scared to death. Almost. Vad hittar ni på denna fina vårdag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: merissa

fin blogg, allt bra med dig d¨Å? :D

2011-03-22 @ 19:27:40
URL: http://merissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0