Det går bra nu

Jobbat idag, svängde förbi Mami en sväng på hennes jobb med Jennifer. Sedan kikade vi lite i stan och åt lunchbuffé på China Town. Mumma!


Jag åt faktiskt nästan allt. (Eh, och ja, jag känner mig som en uppsvälld kossa nu, okej?!). Well, sedan svängde vi in en sväng på systemet. Det ska nämligen firas lite idag...


...Sweet! Inte min födelsedag som ska firas, utan något helt annat. Kompis, det går bra nu! Berättar imorgon vad som är värt att fira!

Nu ska jag ta mig en powernap om jag lyckas somna för jag är helt slut. Har sovit skitdåligt denna veckan. Hörs ikväll!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Paulina

Men usch detdära varmt och kallt är ju inte gott någonstans :P

2011-03-31 @ 22:54:33
Postat av: Malin

Det är ju så gott så man inte kan sluta äta! Ha en bra dag!

2011-04-02 @ 13:16:39
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0