Jobb, tvätt och hylla

Jobbat idag, efter jobbet har jag tvättat hela kvällen. Det jobbiga är inte att tvätta, det är att hänga upp allt sen igen. Mitt I-landsproblem är att jag varken har mer plats i någon av garderoberna och inga galgar (stavas?) kvar! Jag blir knäpp. Har även vikt alla linnen/T-shirts/toppar snyggt och prydligt. Nu ser man lite vad som finns i alla fall, innan låg allt i en stor hög.

Jo, jag har även pratat i telefon en timme med finaste Mandi... Nu ropar sängen på mig och innan jag beger mig mot den ska jag ta en cigg och fila gaddarna. Imorgon är det jobb som står på schemat och efter det ska jag köpa mig en galet snygg hylla! Visar er när jag fått min kamera tillbaka. Natti!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

ha en bra dag!

2011-06-16 @ 14:42:31
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: LIZA

Har du några planer inför helgen?:)

2011-06-16 @ 15:08:27
URL: http://lizach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0