BOB Be Natural

Ni måste ju tro att jag inte gör annat än äter? Haha, men jag har fakstiskt annat för mig också. Däremot har jag svårt att hålla fingrarna borta från nya smaker och limited edition-versioner. När vi storhandlade fick vi med oss dessa hem:


BOB Be natural -marmelad i smakerna Hallon/persika samt Apelsin. Okej, apelsin har man ju smakat innan och den funkar alltid! Men Hallon/Persika vart ju ny. Blev lite besviken då hallonsmaken dominerade, det vart inte mycket persikosmak. Men god var den, och fungerade till och med att ha på pannkakan!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Molly is baaaaack :D

2011-06-05 @ 19:23:47
URL: http://imollyshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0