Ny cykel: mountainbike

Jobbat idag, efter jobbet blev det middag på McDonald's med Jennifer. Därefter bar det hemåt, hämtade Madde. Och, hör och häpna! Jag har köpt mig en ny cykel idag, denna för att vara exakt:


En svart mountainbike. När våren pallrar sig hit ska jag och Jennifer minsann börja cykla till jobbet. Ja, ni läste rätt! Lite får man väl ändå röra på sig, haha! Jag vet, ni tappade hakan nu^^ Hämtade cykeln, postade på ett paket och handlade lite mat till Madde på Burger King. Ringde Honey och pratade en stund när jag kommit hem, sedan såg jag och Madde på Dum&Dummare. Nu: Läggdags!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha, whaaat? Haha, förlåt men - hahaha =D Du ska börja cykla, se på fan. Din blå cykel som du haft under typ hela din livstid då? Den står kanske fortfarande kvar i Skara o väntar på dig? Så har du total dumpat den =P

2011-01-27 @ 13:44:09
Postat av: Jeanette

Vad fin!

2011-01-29 @ 01:09:47
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0