Myskväll med mini-sis

I lördags hade jag och mini-sis myskväll. Vi var ute på en shoppingrunda i Knalleland där hon köpte röd hårfärg (säg till henne att ladda upp bilder på hur det blev i sin blogg)! Själv fick jag med mig 3 par skor (årets förta skoköp, visar sen) från Deichmann. Vi köpte även en film. Tanken var att vi skulle hyra en, men vi gick förbi GameStop som reade ut begagnade DVD-filmer. Likabra att köpa en begagnad och få behålla den då det ändå hade kostat samma att hyra en film. Dessutom slipper man lämna tillbaka den!


Boog&Elliot fick det bli, galet rolig film!



Vi köpte även pizza, chips och drickor.



Flöööt!


Mysig kväll med extremt lite sömn. Kunde inte sova, så kikade lite på TV, såg ännu en film för att sedan dra igång Desperate Housewives. Får snart göras om igen!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Jag har flyttat till en ny blogg och är intresserad av vad du tycker om min nya design. Kolla gärna in och kolla runt. Om det är något speciellt du vill läsa om så säg det. Alla förslag är välkomna. :)



Tack på förhand!

2011-01-11 @ 18:39:18
URL: http://frokenfalebrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0