Planer mars 2011

Godmorgon god förmiddag! Vad har ni för er? Jag ska strax till jobbet. Inte fått gjort något direkt nu innan jobbet. Igår morse däremot planerades det en hel del:

* Onsdag den 2:a Mars ska jag och Jennifer till Ge-Kås.
* Torsdag den 3:e ska jag till barnmorskan för nytt minipiller-recept samt luncha med Mami.
* Fredag den 4:e Mars har jag tid hos frisören 12:30.
* Fredag den 25:e fyller jag 22! (okej, det planerade jag inte igår, haha).
* Lördag den 26:e har vi femkamp med jobbet.
...Så när jag ska fira födelsedagen får vi se, förmodligen inte den helgen.

Mars 2011 har jag galet mycket planerat ser jag, ojoj. Ska ev. även köpa mig en ny laptop. Nu måste jag göra mig klar för jobbet. Ha en fin dag, allesammans (det ploppar upp några tidsinställda inlägg här när jag är på jobbet)!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tänkte också åka till Ge-Kås i mars. Det är så mysigt att bara strosa runder där och slänga ner allt skit som man egentligen inte behöver i vagnen, just bara för att man tycker att det är billigt, haha! Ha det så kul där :)

2011-02-24 @ 12:22:56
URL: http://manhattanfromthesky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0