I love my life

Här sitter jag och allmänt lycklig! Det har varit en bra start på 2011 måste jag säga. Februari har varit en bra månad och jag hoppas Mars blir ännu bättre. Igår natt färgade Madde mitt hår "chokladbrunt". Ja, tanken vart väl chokladbrunt i alla fall, men det vart väl isådana fall väldigt mörk choklad. Det är nästan svart. Men jag trivs, galet nöjd (visar er imorgon)!

I förmiddags innan jobbet åkte jag och min fina Jennifer för en liten shoppingrunda. Vad jag fick med mig hem orkar jag inte visa nu. Jag och Jennifer har haft så sjukt kul de senaste dagarna, garvar åt det mesta, love it!

Jag har ett stort projekt på G, men berättar inte vad just nu. Secret secret... Well, nu sitter jag och lyssnar på Trapt's nya album. Awesome! Som jag skrivit har jag mycket nice planer i Mars med. I love my life right now!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: rockandhair - your hairblog

ahha jaa dt är bra att älska sitt liv :) ska lyssna på låten!



svar: ja eller hur :D

2011-02-26 @ 03:06:16
URL: http://rockandhair.blogg.se/
Postat av: Janiina

Vad kul att månaden har varit en bra månad,kolla min blogg KRAM :)

2011-02-26 @ 09:58:08
URL: http://janinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0