Chili Thai

Idag jobbade jag förmiddag. Efter det åkte jag och Jennifer till Chili Thai för lunch, mumma! Shoppade litegrann och åkte hem. Hemma vart jag några timmar, trött som en gnu och fick inte gjort ett piss. Åkte därför och postade på ett paket samt storhandlade på Ica Maxi.

Väl hemma igen packades varorna upp, jag lagade mat, åt mat, diskade och dammsög. Så blev en del gjort idag ändå. Ringde även veterinären då min lilla Snöboll blivit sårig runt ögonen. Fick en tid imorgon 20:00. Hoppas det inte är något allvarligt. Jag uppdaterar imorgon om hur det gick. Natti!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Vemundlilly

Keep safe. Look out for one another.

2012-01-10 @ 10:59:37
URL: http://vemundlilly.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0