Promenix på Kransmossen

Muu (nya inne-ordet?)! Hur mår ni? Jag har jobbat idag, har ni hittat på nåt kul? Efter jobbet lagade jag och Jennifer panpizza med skinka, tomatsås, körsbärstomater, ananas, lök och ost. Degen var såndär färdig, himla gott! När vi åt blev det lite Desperata Hemmafruar och sedan kom svärmor&svärfar över på en kaffe och visade sin nya externa hårddisk (hur liten somhelst, söt!).

Före Ugn:


Efter Ugn:


Jag och J gick en promenix vid Kransmossen idag på typ 2,5km, imorgon blir det nog det längre spåret efter jobbet.

Kransmossen, skogsglänta:


Mina fossingar i Reebok:

Ena sidan av ån:

Andra sidan av ån:

En liten herre som också var på kvällspromenad, tydligen:


På torsdag ska vi till min Madde efter jobbet, och nu ska jag snart sussa var planen.

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: ems

gaaash så gott :D

2011-08-18 @ 21:45:19
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0