Mat- och fikabilder

Jag inser att det varit dålig update här på senaste tiden. Nu har jag laddat in lite mat- och fikabilder, så jag kan väl lika gärna uppdatera lite om/med dem:


Den 4 Juli blev det en ganska så spontan fika med Bästis och hennes pojkvän. Jag käkade en kanelbulle och drack en galet god smoothie, på Eat X-press i knalleland, mys!


Den 7 Juli åt jag, Jay och Honey på Granada. Fick bli en pasta bolognese, galet god - som alltid!


13 Juli vart jag och Minisyster och såg Harry Potter på bio (galet bra film!), efter det fikade vi på Wayne's Coffee. Mini åt en kladdkaka med grädde och jag åt en chokladboll.


20 Juli stod Jennifer för maten. Det blev potatis, dillsås och sprödbakad fisk. Med sallad såklart!


Hör och häpna - den 22 Juli gjorde jag maten, förvånande eller hur? Det blev en enkel men god rätt, potatismos med köttbullar och gräddsås.


Den 23 Juli åt jag och Älskling på Sexdrega Pizzeria, yummie!

Mycket mat och sånt, men äta bör man annars dör man ju^^

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Ellis

hahahah!!! 8D poke på mej!

2011-08-12 @ 11:15:15
URL: http://pinkellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0