Fornarina och Brasseriet

Godkväll! Hur har er dag varit? Min startade ganska tidigt imorse med en dusch och en kopp kaffe. Efter det begav jag mig till jobbet och hade utbildning i 4 timmar, sedan jobbades det som vanligt. Testade denna smultronsoda med, som var superdupergod måste jag säga, mumma:


Efter jobbet mötte jag upp Mami i stan där hon inhandlade läppstift, ett par dösnygga röda klackskor (som jag tyvärr glömde fota) samt att jag fick prova ut ett par skor till Minisyster (vi har nämligen samma storlek). Det blev ett par kalasbekväma dojjor i vitt, silver och rosa av märket Fornarina:


Så nu behöver du inte sno mina rosa/svarta Reebok i samma modell, Elvira^^ Skorna skulle egentligen kostat 1099kr, men vi hade tur och det vart minsann lite rabatt. Sweet! Well, efter det gick vi till Brasseriet för middag. Vi körde på "planka" som det kallades. Jag åt lax och Mami åt fläskfilé:


Mycket gott, men vi blev mätta som as. Tog en kopp kaffe och begav oss till resecentrum där Mami tog tåget hem till sig. Jag åkte hem till mig där Älskling, svärmor och svärfar befann sig. Mycket trevligt! Det blev en kopp thé för min del och en hel del skoj och prat. De åkte hem och sedan dess har jag suttit här. Nu: Sängen!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

Har aldrig hört talas om smultronsoda. Lät riktigt gott!

2011-09-01 @ 21:24:41
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0