Bingo Rimér

Som ni kanske ser har jag uppdaterat och bytt namn på kategorin "Film/TV" till: Underhållning. Varför detta nu då, kan man ju fråga sig. Jo, för jag har faktiskt läst ut en bok(!), så tänkte lägga in böcker också. Typ första gången jag läser en bok med sådan inlevelse och verkligen är intresserad. 22 år på nacken, men bättre sent än aldrig, right? Denna läste jag:


En flickfotografs bekännelser av Bingo Rimér. Galet bra bok måste jag säga! Blev betydligt lättare att läsa när det fanns bilder också. Slutet vart så sött med. Om ni inte läst den, så do it! Jag köpte den HÄR för ynka 39kr.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-16 @ 19:52:01
URL: http://sarawangmark.blogg.se/
Postat av: Jempa

Ha ha, jag köpte den i helgen och har precis börjat läsa den. den verkar helt okej än så länge även fast jag föredrar fiktiva böcker mer.

2011-08-29 @ 16:26:23
URL: http://rewritable.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0