Bildbomb ActionCenter

Här kommer en bildbomb från ActionCenter i Borås (här) där vi hade femkamp med jobbet, galet kul!


Vad denna gren heter minns jag inte, men man hade en gummilina fäst i sig och skulle springa och fästa en kloss så långt fram man kunde. Om jag vann? Nooo.



Här körde vi gladiatorfight (jag står till höger, i svart). Man skulle alltså varken ramla eller trampa på den andras plattform. Plattformarna är dessvärre inte så stabila som de ser ut, utan man skulle dessutom hålla balansen. Lägg märke till att hjälmarna ser ut som E.T^^



Här var de boxning med stora ENORMA handskar. Tunga och galet otypliga. Och nej, jag har inte vunnit någon av grenarna so far.



Sumobrottning! Svårt men sjukt kul. Jag är så kort så jag trampade på dräkten hela tiden =) På sista bilden har jag ramlat och kommer inte upp utan hjälp. Vann inte här heller.



Mekaniska tjuren. Svårare än den ser ut, jag lovar. Jag lyckades sitta på i 13-14 sekunder. Rekordet i gruppen blev 65 sekunder, inte dåligt! I fallet slog jag dessutom i högra skinkan så hårt att jag hade ont i 2 dygn efteråt.

Efteråt drog jag och Jennifer hemåt för att göra iordning oss för FEEEST! Slutrecension: Bra dag.

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan :)

Nu lottar jag ut ett valfritt armband från L8nyberg.se, var gärna med :)

Ha en fin måndag! Kram

2011-04-25 @ 14:59:46
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: Abbie

Fin blogg! :)

2011-04-25 @ 21:27:47
URL: http://abbiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0