The Simpsons Monopol

A fyllde 29 för ett tag sedan, men pga olika anledningar har vi inte kunnat fira henne förrän igår. Av mig och Älskling fick hon ett sällskapsspel. The Simpsons Monopol för att vara exakt! Klockrent tyckte vi (och det tyckte hon och hennes man också), hon älskar ju The Simpsons och att få ett spel är ju så himla mycket roligare än en flaska vin som man alltid får.


Vi skulle testa det igår och fastnade, skitkul! Jag har inte spelat Monopol på typ 10 år. Det slutade med att jag, A och J blev bankrutt och Älskling drog hem vinsten (och alla cash). Modernt vätte att man betalar med kort och inte kontanter. Sen att man kunde köpa Kwik-e-Mart och Moe's bar bl.a. vart askul.

Lätt att jag ska klicka hem det spelet till oss med, det bara måste man ju ha hemma!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N

fin blogg! premunera på min om du gillar den! :D

2010-10-17 @ 11:44:30
URL: http://josefinstyle.devote.se
Postat av: Stina Louise

Så kult med The Simpsons monopol! Det må jeg prøve :-)

2010-10-17 @ 12:13:28
URL: http://stinabogstrand.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0