Snart jul och nyår

Jo, det är ju såhär att tiden går ju snabbare och snabbare ju äldre man blir. Tycker ni inte? Well, nu känns det verkligen att vintern är påväg. Med andra ord närmar sig jul och nyår med stormsteg. Jag jobbar like crazy och denna veckan har det varit pass 11-20.15 som gäller. Med andra ord har jag inte mycket tid att gå shoppingrundor längre. Har jobbat 75% ett tag nu och passat på att ta mig några shoppingrundor, men nu är det dags att jobba 100% igen. Dock är det ju tur för mig att man kan klicka hem det mesta på nätet.

Funderar lite smått på det här med jul- och nyårsklänning. Är ju så kul att köpa sånt, kan inte låta bli att spana så smått redan nu! Fastnade för denna ovan. Hur söt? Finns på sandragarcia.se (tidigare köpt denna klänning där så vet ju att man får kläder med toppkvalité till kalaspriser). Kanske bäst att passa på innan de tar slut? =P Vill ha!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0