Offrar mig för ett test

Efter uppmaning från Mandi får jag väl offra mig och göra det här testet dådå =P

Vilken svordom använder du mest? Helvete
Äger du en iPod?
Nope
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Ingen alls just nu
Hur många resväskor äger du?
En
Använder du flip-flops?
Inte nu längre
Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Vara med på den
Vilken var den senaste filmen du såg?
Corpse Bride
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
En vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mycket? En ny bil
Har någon någonsin kallat dig lat?
Yes
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Sometimes
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
I bilstereon ligger en bränd skiva
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Trapt, alltid!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Tror inte det
När var senast någon stötte på dig?
Haha, Älskling stöter alltid på mig ;P
Vad åt du till middag senast?
Potatisgratäng med köttfärs - mumma!
Använder du huvtröjor?
Ibland
Kan du vissla?
Ja
Vem var den senaste som ringde dig?
Hmm... Älskling tror jag
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Fritt fall
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Gör de säkert, I don't care
Vilket riktnummer befinner du dig i?
033
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ohja, gör jag fortfarande =)
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Knalleland är väl ganska stort?
Hur många syskon har du?
Världens 2 bästa systrar♥
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej
Vilken film kan du alla replikerna till?
Hmm, Mysteriet på Greveholm och typ halva Scrubs
Äger du några band t-shirts?
Yes
När flög du senast?
2008
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Två stolar, en kökssoffa
Läser du för skojs skull?
Bloggar, ja^^
Pratar du några andra språk?
Engelska
Diskar du din egen disk?
Nej, diskmaskinen gör det
Har du gråtit offentligt?
Har jag säkert, minns ej senast dock
Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och =)
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Man lär sig något nytt varje dag!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja, tatuering planerad
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nä, varför?
Kan du kasta macka?
Är väl inte så svårt att kasta iväg en smörgås?^^
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Vad har du med dig in på bion?
Minst en vän =)
Vem var din favoritlärare och varför?
Hmm, Ingo på MG tror jag
Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej, skulle aldrig falla mig in då jag är ateist
Vad har du för väder?
Regn
Har du en blogg?
Doh!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Datorkunskap, löjligt lätt
Gillar du att flyga?
I do
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor såklart
När sov du senast på golvet?
Räknas madrass på golvet? Ca 2 år sen =)
Vilken är din favoritdrink?
Rosa pantern/Barbie
Gillar du din boende-situation?
Helt ok
Vilken är din mammas hemstad?
Kinna
Din pappas hemstad?
Kungsbacka?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6 typ
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Oftast, ja. Tyvärr...
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ja haha, utslängd var vardag
Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar! Fast det kanske är ett bär?
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Hell no!
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
22
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nä, inte speciellt
Tror du på liv på andra planeter?
Maybe baby
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
En kaxig brud på Tre:s kundservice. PMS?
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Det finns inget "gud"
Vad var det senaste du åt?
En muffins
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Beror väl på
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Från en brud i en film har jag för mig?
Gillar du senap?
På korv ja, annars nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Stay positive!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, hade vart sjukt kul!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
"En bumbibjörn" säger Honey =S
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej, aldrig
Tycker du om att krama folk?
Ja, kramisar är mysigt
Skulle du säga att du är trendig?
När jag känner för det
Äger du en digitalkamera?
I do
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Hmm... Kommer inte på någon
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Beror på vem
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen vad jag kan minnas
Tycker du att du är attraktiv?
Givetvis
Vad är du allergisk mot?
Mögel är jag galet allergisk mot
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Absolut inte. Why?!
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Inte en aning
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Minisyster Ellis!



xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: lucke

Godmorgon! Vad göres? :)

2010-10-24 @ 11:47:27
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0