Nicole ringer Elgiganten...

...Jag ringde Elgiganten som jag skrev i det här inlägget att jag skulle göra.


Han: Hej! Du pratar med **** ****, vad kan jag hjälpa dig med?
Jag: Hej! Jag funderar på att köpa den där bamseboxen ni har på er hemsida, stämmer priset?
Han: Hmm, bamsebox sa du? (knappar lite på tangentbordet).
Jag: Ja, precis!
(Han hittar boxen)
Han: Öööh.......hmm.......njaeee, det låter väl lite väl högt.....
(Stackarn låter helt lost)
Jag: Jaa, lite att ta i är det väl.
(Han börjar nog fatta att jag driver nu)
Han: Du kanske kan få den för 98.000?...
Jag: Haha, jag ska fundera på det, du.
Han: Nejmen kan jag ta ditt namn och nr så kan jag återkomma med det riktiga priset?
Jag: Haha, nej det behövs inte, men tack ändå!
Han: Tack, hej!

Haha, någon där på Elgiganten som har hand om prissättning som kanske borde få sparken innan jul innan de förlorar alla sina kunder p.g.a deras onödigt höga priser?

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha =D

2010-11-25 @ 13:14:48
Postat av: S A R A

Hahah flummigt! :)

2010-11-25 @ 15:30:48
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0