IKEA-needs livingroom

Det planeras på en tripp till IKEA. Gör därför en liten lista på IKEA-needs, börjar med: Livingroom.


Gardin, LILL. Gardinstångset, IRJA.


Matta, GISLEV. Vägghylla, LACK.

Det var det viktigaste jag kom på just nu. Sen blir det förmodligen så att jag kommer på något mer i efterhand. Vet inte riktigt vad jag ska ha på väggarna än. Om man ska upp med några tavelhyllor och ställa tavlor på dem eller om man ska upp med en ENORM tavla över soffan. Tanken är ju att jag ska ha en svart hörnsoffa och inte den bruna jag har nu. Dock är det ju svindyrt med soffor. Jag måste ju ha en i skinn med, annars har jag ju katthår som riktigt suger sig fast och det gillas inte. Inredningsförslag?

xoxo
Sanzetth

Saltopeppar.se

Kommentarer
Postat av: vendela

det dära skulle nog bli jätte fint:D

2010-11-03 @ 14:10:57
URL: http://housebunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0