Bästa repliken

Bästa filmrepliken i svensk filmhistoria?

Jag vet inte hur jag ska säga det riktigt. Jag har kä...du är så vacker, eller snygg menar jag. Och att..nej, men..jag känner att... Det är som en stor jävla boll, en fet boll av kärlek som man liksom knycklar ihop så den blir skitstenhård, som jag bara vill kasta in i dig. Det är som att huvudet ska sprängas och samtidigt som man står på jorden så vill man bara vara kvar, för samtidigt är det som en katapult som bara flyger i rymden som en raket sådär och man är påväg dit, dit, dit och sen så... Fan jag vet inte vad jag snackar om ens... Förlåt... Att man skjuter upp sig i rymden, man vill bara vara där och vara där i din rymd som en konstig rymdraket som åker omkring... Jag vet inte vad jag snackar om längre, jag är helt sjuk i huvudet... Jag bara menar bara att...jag är... Nej, men jag är kär i dig.

Vet ni vilken film det är?

xoxo
Sanzetth
Frossle.com - Tjäna pengar på din blogg, få 50 kr i registreringsbonus!

Kommentarer
Postat av: amanda

jalla jaaaaaallla!!=)

2010-11-27 @ 21:13:38
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Cissi

2010-11-28 @ 13:54:49
Postat av: Cissi

Oj rackarns, råkade skicka iväg en tom kommentar.

Jaaaaalla jaaaaalla =D En klassiker för mig!

Haha, har du kaffe?

Å, nu vill jag ju se den bara för det.

Puss

2010-11-28 @ 13:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0