23 plusgrader

Villket härligt väder vi har idag! Satt ute och njöt av morgonkaffet vid 10-tiden, riktigt härligt. Hela 23 plusgrader ute, sommar♥

Jag ska jobba hela eftermiddagen ända fram till kvällen. Det lockar ju inte det minsta kan jag ju tala om. Hade mer än gärna legat hemma och glassat i solen hela dagen istället. But hey, I need the money. På tal om money är nästan hela förra månadens lön slut. Jag kan inte fatta vart allt tog vägen. Nu blir det till att snåla tills nya lönen rullar in. Måste tanka minst 1 gång till också.

Dags att borsta tänderna, byta om och snart bege mig mot jobbet. Ha en fin dag, allihop - och ni som är ute och njuter av solen, njut lite åt mig också!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Bellezzaofsweden

tack så mycket:)

2010-05-18 @ 13:07:32
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Patrik

fuskit!

här har det varit trist väder hela dagen :/

2010-05-18 @ 22:30:44
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0