> Plastgrunka?

Jag och Älskling sitter i köket, han ber mig ta fram en smörkniv.

Han: Varför heter det smörkniv egentligen?
Jag: För att det är en smörkniv?
Han: Det är ingen kniv ju.
Jag: Vad är det då?
Han: Det är en...plastgrunka.

Jaha, okej. Så nästa gång jag ber om en smörkniv så ska jag istället be om en plastgrunka? Jag skulle inte bli förvånad om någon räcker mig en spaghettislev eller ett durkslag eller något i den stilen då ju. Och tänk om smörkniven skulle råka vara en modell gjord i trä?

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, men om det var av trä, då blir det ju en trägrunka! :D När jag hör det ordet tänker jag antingen på nånting väldigt snuskigt.. Eller på gurka! :D Puss<3

2010-03-10 @ 10:27:28
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha fiffigt ;)

hoppas du har en fin dag !

KRAM

2010-03-10 @ 11:32:16
URL: http://johannaengstrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0