> Ledig med betalt

Tack för alla grattis-önskningar! Söta ni är♥

Tog en dusch när vi gick upp (jag sussade hos Älskling inatt, ville ju inte spendera födelsedagen ensam). Drack en kopp kaffe och nu ska jag snart bege mig mot jobbet. I duschen innan:

Jag: Alltså, man borde få vara ledig från jobbet på sin födelsedag. Man fyller ju faktiskt bara år en gång om året.
Han: Men ledig utan betalt är väl ingen hit?
Jag: Nejmen alltså, med betalt.
Han: Typ 200%, haha!
Jag: Ja! Eller kanske man ska få betämma sin lön själv den dagen?
Han: Men då är det ju bara att dra till med typ 50 miljoner så har man ju pengar sen.
Jag: Ja, eller nej, det hade ju varit konstigt. Man kunde ju typ ha en gräns.
Han: Jomen då skulle ju alla ta högsta möjliga beloppet.
Jag: Ja, just det ja...

Ja, jobbet var det, ja. Dags att dra strax. Efter jobbet ska jag hem till Mami o company och förhoppningsvis trycka i mig lite våfflor. Våffeldagen till ära äter jag ju det varje år. Beror väl mest på att jag fyller år, men ändå. Ha det fint!

xoxo
Sanzetth



Kommentarer
Postat av: sandra

åh tack så mycket (: kram

2010-03-25 @ 13:02:32
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: E M A

Ja visst är den! Vad gör du :D

2010-03-25 @ 13:05:30
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0