> Födelsedagspresenter

Jag är helt slut! Herregud vilken vecka. Fullt upp 24/7 känns det som. Nu får jag äntligen relaxa i några timmar tills jag ska gå och lägga mig för att sedan gå upp tidigt och jobba imorgon. Efter jobbet blir det träning och efter träningen lär jag och Madde ligga avdeckade i soffan, haha!

Igår jobbade jag, efter jobbet åkte jag hem till Mami och åt lunch. Sen bar det av mot stan, med mig hade jag småsyrrorna. Vi hämtade Mandi, åkte till Elgiganten en sväng (där jag för övrigt köpte fel grej, så får lämna tillbaka den/byta den i veckan).

Det bar av till mig, vi bakade 2 kladdkakor som vi bjöd på idag. Vi lagade kyckling med ris med currysås till middag. Så spelade vi Buzz. Minisyster vann över storasyrrorna! Hur fasen kan hon vara mer allmänbildad än mig, som faktiskt föddes redan på 80-talet? Vi fick svar på det sen, dock: Hon kunde nästan alla svaren utantill eftersom hon spelat det så mkt. Yes, så låg det till^^

Idag kom familj och släkt och firade mig. Var mycket trevligt och i födelsedagspresenter fick jag: en DVD, ett strykjärn, en kaffeburk, iittala-tallrikar, en blomma och ett set med thé och rökelser.

Av älskling och svärmor+svärfar fick jag blommor, massa lotter och jättefin (och himla god) lyxchoklad. Av närmaste familjen fick jag hembakade chokladmuffins, doftljus, träningskläder och en dubbelsäng. Underbart, kanske får jag lite bukt med ryggproblemen nu när jag fått min medium-säng utbytt mot en modell mjuk. Dessutom underbart att slippa trycka ihop sig i en liten enkelsäng (speciellt med tanke på hur mycket plats jag tar när jag sover).

Jo, just det ja, fick en såhär söt mugg av minisyster med:

Tack allihopa, firandet av min 21-årsdag blev kalasbra och ni är så fina allihop♥

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0