> Dödat syrrans laptop

Sitter på lillasyrrans laptop nu. Den har dött flera gånger och jag förstod först inte varför. Startade den om och om igen och on-knappen blinkade grönt sen suckade datorn djupt och dog igen. Tog en stund, men fattade sen att strömsladden inte satt i vägguttaget. Satte i den, men datorn ville inte leva. Började oroa mig för att jag verkligen dödat den på riktigt, men fann sedan att strömsladden inte satt i datorn. Smart! ...Inte så hemskt, kanske.

Skulle kunna sitta uppe här några timmar till och blogga, läsa bloggar och surfa runt. Jag är nämligen inte trött. Men jag känner inte alls för att ta konsekvenserna och vara aptrött imorgon bitti. Visserligen är jag alltid trött på morgonen, men är ju onödigt att göra det värre än vad det redan är.

Därför tänkte jag ta och hoppa i säng nu. Ska ju trots allt upp klockan 7 då det är jobbdag även imorgon. Sov gott!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0