> Badrummet klart

Förlåt igen. Min inspiration ligger tillfälligt på noll och jag kan varken stressa ner ordentligt eller slappna av. Veckan har varit fullt upp, minst sagt! Så blir förmodligen även nästa. Nästa vecka får jag för övrigt svar på om jag kommit in på utbildningen eller ej. Hoppas hoppas hoppas!

Badrummet är äntligen klart hemma. Dock är det redan klagomål ifrån många andra hyresgäster då duscharna är för små. Jag är liten, så det är väl inga större problem så sett. Dock är det en omöjlighet att duscha två tillsammans. och är man mycket överviktig eller höggravid kan man ju drömma om att vända sig där inne, för det är en omöjlighet. Tråkigt, alla som fått nya duschar insatta ska ju kunna nyttja dem med... (Bilder på badrummet ska jag försöka lägga upp i veckan).

Well, jag har sovit hos min Älskling inatt och tänkte bege mig hemåt alldeles strax. Tidig dag imorgon med jobb. Efter jobbet ska jag nog träffa C och F, vilket ska bli skoj. Avbokade träningen, så får bli att köra ett stenhårt pass på tisdag istället. Jag kanske mobilbloggar senare. Ha en mysig kväll alla fina♥

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: I D A :)

sv. allt bra med dig ?:D

2010-03-07 @ 19:59:58
URL: http://idaelfs.blogg.se/
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv; tack så mkt!:)

2010-03-07 @ 20:01:38
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en bra eftermiddag :)

2010-03-08 @ 16:17:14
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0