Stövelkastning och presenter

Midsommar var great, vi var som sagt hos älsklingens storasyster med familj och vänner. Grillade, drack gott och spelade kubb.

Igår var vi i Jkpg och firande mina kusiners födelsedagar. Gick tipspromenad, fikade och körde femkamp. Dock var reglera alldeles för luddiga för att en vinnare skulle utses. Ni skulle bara veta hur svårt stövelkastning är! Shit. På kvällen firade vi älsklings födelsedag med grillning.


Idag har jag, älskling och Jay varit ute i solen hela förmiddagen och älskling fick även sina presenter. Av mig fick han en whiskey - Jack Daniels, 3-pack kalsonger, en specialbeställd T-shirt (som han är ensam i världen om!), brännDVD-skivor, en kruka med basilika-krydda att plantera själv (ska bli spännande att se om han lyckas hålla den vid liv^^), ett kort med en hundring samt den sista trisslotten som någonsin såldes på mitt förra jobb i. Han vann 50kr, så hoppas verkligen han drar in storvinsten på någon av de han byter in den till.

Nu vilar vi från stekningen i solen med lite glass inne i det svala. Ska väl snart ut igen skulle jag tro. Ha en fin dag!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åh, tack snälla du. :)



Snälla lägg din röst på bilden här..

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

2010-06-27 @ 14:46:56
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0