Ett inlägg på begäran

Fick just ett sms från Hanni som löd "Nu får du väl allt ta och uppdatera bloggen =) Puss". Så nu får jag väl posta ett inlägg på begäran!

Så... Vad har hänt sen sist? Inte så mycket. Imorgon har vi utförsäljning på jobbet (=en massa att göra). Idag vart jag på intervju, vilket gick himla bra. De hade fått in 5000 ansökningar - fatta fem tusen. Sjukt. Jag blev en av de som gick vidare, vilket är en bra bit påväg. Får svar om 6-8 veckor. Drygt att vänta så länge...

Och vad ska jag göra under tiden? Jag vill jobba. Den 19:e går min anställning ut. Får jag inget extrajobb någonstans sålänge så får jag antagligen leva på A-kassan. Suck!


Well. Imorgon jobbar jag kväll o sussar över hos Mami. Fredag jobbar jag till 14, sen åker jag hem o Mandi kommer. Ska se Sex and the City 2 på bio vilket ska bli riktigt roligt!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0