Maxxi till veterinären

Godmorgon! "Vad sjutton gör du uppe nu?" anar jag att ni tänker^^ Det ska jag minsann förklara. Jag känner mig som världens elakaste för min tissebebis Maxxi ska kastreras. Han har inte fått äta mat sedan innan kl.18 igår kväll. Stackaren är vrålhungrig. Nu ska vi åka in till veterinären snart, han ska lämnas 8.15.


Sedan får jag inte hämta honom förrän efter kl.15. Jobbigt att lämna honom ifrån mig, speciellt med tanke på att han inte är något vidare fan av veterinären.

Well, under tiden tänkte jag"roa" mig med att tvätta, duscha, posta på ett brev och ringa ett viktigt samtal. Är ni förresten nyfikna på om det blir någon resa eller inte? Vi drar på det lite till, så får ni veta senare^^

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Sannie

Vilken var din favorit saga när du var liten? :)

2010-07-15 @ 09:45:11
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Olivia

Åh vilken söt kissekatt ;)

Fin blogg btw ;D

2010-07-15 @ 16:58:31
URL: http://liivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0