Little less of a man

Det var jättejobbigt att lämna ifrån mig Maxxi, men det har gått bra och han är nu hemma igen, utan bollar visserligen. Little less of a man^^ Men han fick iaf vara "man" i lite mer än 3 år.

Angående resan jag skrev om igår, så bokade jag den. Dock fick den avbokas idag för jag kom på att jag ska på möte den 21:a. Attans också, att det skulle vara just på det datumet.

Nyss var jag duktig och drog fram dammsugaren, goodie goodie. Funderade på att dra på torsdagkvällen i stan idag, men vet inte om jag orkar det, är helt slut. Gick in på trafikverket idag för att skaffa mig lite mer info om taxileg. Det lockar fortfarande. Vad har ni hittat på idag och vad händer ikväll?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: klaraa

tack så mycket!:-)

2010-07-15 @ 21:25:49
URL: http://klaracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0