Fresita strawberry

Hej från Jönköpig! Jag har mobilbloggat, men verkar inte som att något av inläggen kommit fram. Det var märkligt.

Well, igår så badade vi i västersjön, vid stugan. Riktigt härligt var det! Sedan åkte vi och handlade mat, lagade mat och åt (surprising, huh?). Efter det gick vi en promend för att sedan hoppa in i bastun. Jag pallade kortast tid i bastun, trots att vi har finska rötter allihop^^

Satte oss sedan på altanen med varsitt glas vin och choklad. Vinet var rött och hette Fresita strawberry och smakade  (färskpressade?)jordgubbar med lite bubbel i. Utan tvekan ett av de godaste vinerna jag druckit. Såg sedan två avsnitt av Sex and the City och gick och lade oss.

Mandi är på jobbet just nu och vi ska snart åka och hämta henne där och gå en sväng på stan. Passar på att låna hennes dator nu när hon jobbar eftersom jag lämnade min lilla netbook hemma. Trevlig helg, förresten!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0