> Vaknade 06.15

God kväll. Igår sussade jag hemma, tog ett bad innan jag hoppade i säng och gosade ner mig med min lilla Snöboll (lill-kissemissen). Hon höll sig vaken hela eftermiddagen tills jag gick och la mig, och sen sov hon tillsammans med mig hela långa natten.

Jag vaknade 06.15. Helt självmant. Konstigt jag har börjat vakna så tidigt. Jag kände iaf inte att det var värt att sova en halvtimme till, vilket var planen från början. Hade ställt alarmet på 06.45. Gick upp och tvättade håret samt gjorde mig iordning och åkte och jobbade.

Efter jobbet åkte jag in till stan och träffade Älskling och J. Fixade en piercingtid till J och åkte hem till mig. Drack en kopp kaffe, och nu sitter vi alla tre hemma hos Honey. Tänkte ta och se ett Scrubs-avsnitt nu. Vad hittar ni på för skoj?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Sophie Gustafsson

Älska Scrubs, det är helt underbart!

2010-01-27 @ 10:36:44
URL: http://lillevan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0